Îmbunătățiți-vă clasarea SEO cu backlink-uri și cuvinte cheie
Cuvintele cheie sunt literalmente conținutul text de pe site-ul dvs., inclusiv cuvintele din meniul site-ului dvs. Pentru a „clasifica” un cuvânt cheie, trebuie să spuneți roboților de căutare că site-ul dvs. are totul de-a face cu acel cuvânt cheie, avându-l pe site-ul dvs. în mod repetat în text. Acest lucru nu înseamnă că ar trebui să „cheie cheie” paginile dvs., deoarece robotii de căutare sunt programați să detecteze „utilizarea normală a limbajului” a cuvintelor cheie și vor detecta orice încercare de a le păcăli. Singura soluție aici este de fapt să mulțime de conținut de calitate pe paginile dvs. și să depuneți eforturi pentru a susține actualizări regulate de conținut pentru SEO.
Backlink-urile nu sunt altceva decât o adresă URL a paginii dvs. pe care un vizitator poate face clic și să meargă la o altă pagină, departe de a dvs. Cele mai multe companii se vor înfiora în mod logic la gândul de a trimite clienții departe de site-ul lor web, cu toate acestea, există un public foarte important care crede că linkurile departe de site-ul dvs. vă fac o resursă valoroasă. Boții de căutare sunt programați să vadă link-uri către alte site-uri de pe pagina dvs. ca „referințe de reputație” excelente, iar a avea link-uri pe alte site-uri către ale dvs. este și mai important pentru ei, când vorbesc pentru site-ul dvs. ca o resursă valoroasă.
Gândiți-vă la problemele de metadate ca la „probleme mecanice” care împiedică performanța site-ului dvs. și sunt la fel de importante ca cuvintele cheie și backlink-urile către clasamentele SEO. Boții de căutare sunt programați cu logica pentru a vedea existența problemelor de metadate pe site-ul dvs. ca un indicator al neglijării site-ului și, prin urmare, că un site neglijat nu ar trebui să apară în căutare ca o „resursă valoroasă” pentru cel care caută.
Veți dori să verificați în mod obișnuit problemele metadate pe parcursul anului, deoarece, având în vedere „natura lor mecanică”, noi probleme pot apărea și vor apărea din diverse motive. În funcție de software-ul site-ului dvs., aceste probleme de metadate pot fi rezolvate din backend completând, de exemplu, secțiunea „rezumat paginii” trecută cu vederea sau descrieri ale textului imaginii paginii de care depind roboții de căutare.